Publikováno

Stížnosti a jejich řešení

výčet ke dni 7.8.2018 zahrnuje veškeré dosavadní kritické situace se zákazníky (pravidla vytučněna)

2018 … je-li středa odpoledne a zákazník objednal kurýr (3 dny), vždy voláme s návrhem na změnu na 2denní dopravu, aby měl zboží na víkend

2018 … foťák prvně vyfotil barvu odchylně fialovou jako tmavě modrou, přefoceno, zákazník upozorněn, omluva, zboží z objednávky vyřadil

2018 … promo vibrátor … drobná vada spínání … stále 90% funkční … vráceny peníze bez prohlídky, zároveň odmítnuta možnost vrácení levného dilda za 180 Kč bez vady (neměla moc peněz a partner se zlobil, že je moc malé), zákaznici poskytnuta informace, jak lze kombinovat s partnerem a jinými pomůckami.

2018 … objednávka 80Kč, 100 doprava a s platbou předem, neuhrazeno. Po 4 dnech zákazník mailem kontaktován, zda chce zrušit. Volal, že čekal na přesměrování do platební brány. Sdělili jsme že přímé bankovnictví a karty neumožňujeme neb chtějí 5%, že to raději dáme zákazníkům v cenách. O den později psal, že nemůže najít VS na faktuře ani se přihlásit do zákaznického účtu. Sděleno, že zákaznické účty zakazujeme z důvodu ochrany soukromí zákazníka sdělen konkrétní VS a že faktuře je s tím, že až budeme mít více prostředků, budeme moci to udělat pro zákazníka přehledněji. Nebylo mu sděleno, že je první, kdo to nenašel a podobné zbytečné poznámky. Aby se necítil špatně, pokud objednávku stornuje, přátelsky jsme navedli, že takto ho to vyjde příliš draho, a pokud na to nespěchá, lépe sdružit s jinou objednávkou či eventálně až bude mít cestu kolem obchodu. Za pár dnů se ozval, že nedostal úvodní fakturu. Vysvětlili jsme, že je to nepravděpodobné neb je systém posílá vždy automaticky a že ji přepošlem. Zákazník se rozhodl pro novou objednávku s více zbožím. Pokud je to udržitelné, zákazník se musí cítit dobře i pokud je chyba s velkou pravděpodobností na jeho straně.

2018 … collinovo zrcadlo zrušena objednávka … trvale zlevněny o 100, zákazník souhlasil ale místo dobírky snížena cena zásilky, kompenzace 50, zákazník požadoval vysvětlení pochybnusti produktu – byla mu vysvětlena nadstandardnost kvality, odkázáno na popis drobných vad na webu a upozorněn na možnost vrácení kupní ceny při vrácení zboží, bez poštovného. O dva dny později přiznáno bez reakce zákazníka i pošrovné neb daná varianta měla na rozdíl od obrázku pouze 2/3 blýskavé zaleštění bez vlivu na funkčnost a kvalitu, zákazník si zboží ponechal, bez omluvy.

2018 … vada na věci, již nevím, co, zákazník chtěl poslat zpět, bylo mu ponecháno při plném vrácení peněz

2017 … vada zboží, vráceny peníze za zboží i dopravu v obou směrech, a 100Kč kompenzace

2017 … roubík ústa velmi měkký … neplní funkci … vráceny peníze, omluva

2017 … 2x požadována dobírka při platbě předem, vždy kompenzace 100Kč, omluva, ošetřeno systémově zakoupením software

2017 … funčknost vibrátoru zkontrolována, ale vibrace se nepřenášely do hlavice – vráceny peníze a poštovné v obou směrem, 10% sleva na přístí nákup,  omluva, návrat zákazníka o rok později

2017… collinovo zrcadlo, při drobném rozevření sklouzlo po závitu, odzkoušeno chyba nenalezena, tel. kontakt se zákazníkem,  upřesnil chybu, vyměnen klíček, chyba se opakovala, zákazníkovi posláno nové zrcadlo, aniž by staré vracel, omluva

2016 … odrazen zákazník od koupi panny jako dárku – překvapení pro jiného. Sprváný postup. Pokud nějakou pomůcku vnímáme jako nevhodnou pro určitého klienta, upozorníme na to bez ohledu rizika nižší tržby (2017-18 se tak dělo asi 4x ročně).

2016 … zásláno chybně zboží za 1000Kč dčívějšímu zákazníkovi, ten zboří bez komunikace nepřevzal, při převzetí bychom mu jej ponechali, důslednějčí kontrola adres se systémem a předávacím protokolem

2016 … silikonový O roubík lze převrátit jazykem – neplní funkci nuceně otevřených úst … vráceny peníze, omluva

2016-18 se mj. asi 2x ročně udály objednáky neskladového zboží v důsledku naší chyby skladu, omluva bez kompenzace či při objednávce nad 1000 se slevou, nabídnutí alternativního zboží, v ostatních případech obykle poskytujeme slevu 10% na příští nákup či kompenzaci 100 Kč či volbu mezi těmito variantami

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.