Čl. 1 Provozovatel obchodu („prodávající“)

SM Obchod Kim Phuong Vo Thi, sídlem Družstevní ochoz 1378/21, 140 00, IČO 87933977. Adresa kamenného obchodu je Svatoslavova 554/1, 140 00 Praha 4 Nusle. Kamenný obchod je též kontaktním místem a místem pro reklamace a vracení zboží.

Čl. 2 Doprava, čas doručení, DPH, možnosti úhrady, EET

Doprava, možnosti, ceny a časy doručení dle informací na stránce kontakt.

Nejsme plátci DPH (tzn. ceny nebudou dále navyšovány o DPH).

Kamenný obchod přijímá hotovost v českých korunách. Platba mimo kamenný obchod či v jiné měně je možná pouze dle instrukce prodávajícího (viz kontakt).

Pro hotovostní platby na prodejně  platí: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Čl. 3 Osobní údaje

Údaje o zákazníkovi a jeho nákupu jsou důvěrné a chráněny v souladu s požadavky nařízení EU GDPR 679/2016. Slouží pouze k vyřízení objednávky. Jiným způsobem údaje užity nejsou a nejsou ani předány jiné osobě, vyjma vyžádaného přepravce. Po 2 měsících od vyřízení objednávky se nevratně mažou. Další povinně sdělované informace pro oblast ochrany osobních údajů viz Ochrana soukromí FAQ.

Čl. 4 Záruka, Vady, reklamace

I. Záruka na koupené zboží je 2 roky (u výprodeje může být v popisu produktu snížena na rok), pro zboží koupené na firmu 6 měsíců.

II. Prodávající odpovídá za shodu zboží se smlouvou a vady zboží po dobu záruky. Kupující zašle zboží k reklamaci do obchodu s popisem vad a kontaktem. Při osobním předáním prodávající vystaví reklamační protokol. Reklamace je řešena obratem, je-li to v možnostech prodávajícího, jinak do do 30 dnů.

III. Nelze-li vadu odstranit, opakuje-li se stejná vada, může kupující žádat výměnu věci, odstoupit od smlouvy či žádat přiměřenou slevu. Při oprávněné reklamaci hradíme též odůvodněně vynaložené náklady na přepravu věci k reklamaci a zpět (poštovné).

IV. Při neoprávněné reklamaci lze věc vyzvednout na prodejně či zaslat po uhrazení dopravného kupujícím; při nevyzvednutí do 6 měsíců od vyrozumění o zamítnutí reklamace se má za to, že vlastník věc opustil, a věc je vzhledem ke své povaze z hygienických důvodů jako opětovně neprodejná vyhozena.

Čl. 5 Smlouvy uzavřené na dálku (nákup v eshopu)

I. Spotřebitelem je fyzická osoba, jež do objednávky či fakturačních údajů nedoplnila firmu či IČO.

II. Smlouva pro zboží dostupné skladem je uzavřena potvrzením přijetí Vaší objednávky naším systémem, u pannen zaplacením kupní ceny předem a emailovým potvrzením individuálních specifikací panny kupujícím. U ostatního zboží konfirmací kupujícího po obdržení informace o dostupnosti.

III. Spotřebitel může do doby oznámení prodávajícího o zadání přepravních údajů dopravci bezplatně zrušit (telefonicky či mailem) objednávku smlouvy uzavřené na dálku s výjimkou zboží vyrobeného na přání zákazníka (např. neskladové panny) a je mu vráceno vše, co uhradil.

IV. Při převzetí zboží od přepravce kupující zkontroluje neporušenost obalu. Při porušení obalu či podezření neoprávněného otevření zakázky může odmítnout převzetí, případně nejprve zaprotokolovat poškození a následně otevřít a zkontrolovat zásilku spolu s přepravcem.

V. Při vyzvednutí dálkově hrazeného zboží v prodejně může být přebírající požádán, aby předložil občanský průkaz a při odmítnutí kupující není povinen zboží vydat.

VI. Prodávající může zrušit rezervaci, nedojde-li k úhradě ceny zboží do 2 pracovních dnů (při objednávce s platbou předem) nebo odmítnout objednávku z problematické IP adresy či s nesmyslnými fakturačními, nepravdivými kontaktními údaji.

VII. Prodávající může odmítnout objednávku či odstoupit od smlouvy při odcizení, znehodnocení či vadě zboží, přičemž o důvodu neprodleně informuje kupujícího a bezodkladně vrátí přijaté prostředky.

Čl. 6 Odstoupení spotřebitele od smlouvy uzavřené na dálku

I. Spotřebitel může za dále uvedených podmínek odstoupit od koupě bez udání důvodu. Odstoupení účinné odesláním lze uplatnit ve lhůtě 14 dnů, počínaje dnem následujícím po dni doručení zboží, prostřednictvím formuláře dále či obdobným srozumitelným písemným sdělením.

II. S výjimkou celokovových předmětů bez dutin a oblečení či pout mimo oblast přirození nelze takto odstoupit od smlouvy pro zboží, u nějž byl porušen hygienický obal či jeho pečeť a jež z hygienických důvodů jej není možné vrátit (zejména zboží pro kontakt s vnitřními intimními partiemi – např. vibrátoy, dilda, gagy (roubíky), panny, otevřené gely, kalhotky, pásy cudnosti) či pro agresivní SM zboží, jež při použití zachytí lidskou tkáň (důtky, biče), latex. Pro toto zboží se hygienickým obalem rozumí každý obal oddělující je od okolí, jenž resp. jehož pečeť je třeba pro přístup ke zboží nevratně narušit (zpravidla svařený, zalepený či zapečetěný plastový či krabicový obal). Nelze takto odstoupit od zboží vyrobeného na zakázku, např. panny (vyjma pannen skladem).

III. Zboží nesmí nést známky poškození či opotřebení. Při absenci či poškození obalu či příslušenství nad míru rozumně nezbytnou pro šetrné otevření prodávající přiměřeně poníží vracenou částku.

IV. Zboží je třeba odeslat či doručit do 14 dnů od odeslání odstoupení, jinak se má za to, že kupující vzal odstoupení zpět. Zasíláte-li jej odděleně od odstoupení, identifikujte je svým jménem či číslem daňového dokladu či jeho kopií. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

V. Nejsou-li splněny podmínky odstoupení, prodávající o tom informuje kupujícího a dále postupuje analogicky dle posledního souvětí článku Záruka, vady, reklamace výše.

VI. Spotřebitel má nárok na vrácení ceny zboží způsobem, jakým bylo uhrazeno, a to do 14 dnů od vrácení zboží. Spotřebitel v případě odstoupení do 14 dnů nese náklady na dopravu při koupi či vracení zboží a v případě platby kartou náklady prodávajícho spojené s touto platbou (max. 1,95% z ceny nákupu). V případě vrácení bezvadných produktů o celkové váze nad 3kg  bude navíc účtováno balné ve výši 4 Euro jinak zahrnuté v ceně zboží a dále náklady na dopravu k zákazníkovi zahrnuté v ceně zboží (rozdíl uhrazené dopravy a skutečných efektivně vynaložených nákladů dopravy k zákazníkovi).

VII. —————————

 Vzorový formulář odstoupení spotřebitele od smlouvy uzavřené na dálku

adresát:    při odstoupení poštou: Kim Phuong Vo Thi, Svatoslavova 554/1, 140 00 / při odstoupení emailem: emailová adresa uvedená v kontaktech na webu smsexshop.cz

Spotřebitel: jméno, adresa, telefon:

Odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů

Dne ….. mi bylo doručeno zboží na základě objednávky (faktury) číslo. ….. :

Tímto odstupuji od smlouvy (nehodíce se škrtněte)

a) ohledně všeho zboží

b) pouze ohledně dále jmenovaného zboží…… .……. ……..

Číslo účtu pro vrácení ceny zboží je: ………….. / kód banky …………. 

V ……., dne ……    

——————————————

Čl. 7 Doplňující ustanovení

I. Pro soudní řešení sporů je příslušný městský soud v Praze pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů Česká obchodní inspekce.

II. Při bezhotovostní úhradě prodávající vždy hradí poplatky své banky a nehradí poplatky banky kupujícího (týká se zejména zahraničních plateb). Telefonní linka prodávajícího není spojena se zvláštním poplatkem; volající hradí cenu dle ceníku svého operátora.

III. Jsou-li podmínky nesrozumitelné, neférové či chybné, budeme rádi za Váš ohlas. Na Váš podnět je opravíme či lépe vysvětlíme.

 

24.6. 2016, poslední aktualizace 12.9.2018

 

zpět na úvodní stránku